Son Dakika |  Büyük kavga… Çok sayıda ekip sevk edildi…
  Son Dakika |  Ağaçtan düştü…
  Son Dakika |  Feci kazada 2 kişi öldü!
  Son Dakika |  Başkan Ünlüer ve Yönetimi de katıldı
  Son Dakika |  İşçi servisine çarptı!
  Son Dakika |  Kontrolden çıkınca!.....
  Son Dakika |  FRENİ PATLAYINCA!.......
  Son Dakika |  Feci kaza…
  Son Dakika |  Refüje çıktı!....
  Son Dakika |  Talihsiz genç ölü bulundu
27 Haziran 2026 Cumartesi
Değişim Medya  |  Haber |  Dergi  |  Radyo - 0 372 322 27 30
logo
  •  
    •  » GÜNCEL
    •  » KÜLTÜR
    •  » SİVİL TOPLUM
    •  » KULİS HABER
    •  » YEMEK
    •  » DİN VE MEZHEPLER
    •  » EREĞLİ TARİHİ
    •  » FOTO GALERİ
    •  » VİDEO GALERİ
    •  » YAZARLARIMIZ
    •  » RÖPORTAJ
    •  » SİNEMA
    •  » TEKNOLOJİ
    •  » DİYALOG
  • SİYASET
  • AKÇAKOCA
  • EKONOMİ
  • GÜNDEM
  • ASAYİŞ
  • YAŞAM
  • SAĞLIK
  • MEDYA
  • SPOR
  • EĞİTİM
NERDE KALMIŞTIK?

NERDE KALMIŞTIK?
16 Haziran 2011 10:44:47

Yazar :

        
Seçim sürecini atlatmış bulunuyoruz. 12 haziran 2011 itibariyle sona gelindi ve herkes rahat bir nefes aldı. Yoğun çalışmalar ve hızlı tempoyla 1 ay su gibi geldi geçti. Seçim otobüsleri meydanlarda bağırırken, konvoylarla karşılaştım. Konvoyda araçlarını tepesinde insanlar, milletvekili adayları kamyonetlerin tepesinde el sallayıp insanları selamladı garip? Ve bunun gibi birçok şey.
Hayat normale döndü. Ereğli şimdi kafasını dinliyor. Peki şimdi ne olacak? Kazananlar ve kaybedenler. Ereğli de ise sessizlik (fırtına öncesi sessizlik) hakim. Herkes bekliyor. Seçimde vaad edilenler gerçekleşecek mi acaba? Merak ediyorum. Şimdi kim kimi tanıyacak, yoldan geçerken kim kimi durdurup el sıkışacak, fakirlere kim erzak yardımı yapacak, kimlere yol parası verilecek hep beraber göreceğiz. Seçim de dikkatimi çeken tek şey konvoy. Evet seçim arabaları reklamını yapar anlarım, el broşürleri dağıtılır anlarım, milletvekilleri esnafları ziyaret eder anlarım ama ?konvoy? neden? Bir parti adı önemli değil hangisi olursa olsun, konvoylarıyla trafik kitlendi. Kaza oldu birbirine girenler ve kocaman bir kaos. Konvoy insanların özel günlerinde kutlama yaparken tutuğu yol değil mi? Neyi kutluyoruz? Seçim demek; insanların özgür olarak seçme ve seçilme hakkını kullanmak değil mi? Neden millet olarak amaçlarımız veya hırslarımız için araç olarak kullanıyoruz bazı şeyleri. Garip?Garip?
Bekleyip görelim bakalım bundan sonra neler olacak. 5 Milletvekilimize de tekrar hayırlı olsun sonuçlar. Umarım Zonguldak için, Ereğli için faydalı olurlar. Umarım bazı değerleri değiştirirler, sorunlara çözümler bulurlar ve Ereğli heyecanlı, hareketli günlerine devam eder?
Bu Yazı Toplam 3268 Defa Okunmuştur

ETİKETLER : Yazdır

      Yorumlar

    Yorumlar, editörlerimiz tarafından onaylandıktan sonra yayınlanır. Kanunlara aykırı, konuyla ilgisi olmayan, küfür içeren yorumlar onaylanmamaktadır.
    Henüz bir yorum yapılmamış

     Diğer Yazıları


    • NERDE KALMIŞTIK?
      16-06-2011 | 10 : 44 47
    • İnsanlara Güvenmek
      06-12-2010 | 13 : 19 00
    • Kaybettiklerimiz ve Kazanacaklarımız
      24-12-2010 | 11 : 54 00
    • BENİ SEÇ! BENİ SEÇ! BENİ SEÇ!
      22-04-2011 | 18 : 58 09
    • Herşeye Rağmen Diğerlerinden Ayırabildiğimiz Tek Şey
      12-01-2011 | 15 : 21 00
    Tüm Yazıları

     Köşe Yazarlarımız


    • Editör Görseli
      Semih ÇOLAK
      SEÇMEN NE DEDİ?
    • Editör Görseli
      Op. Dr. Erol GÜNEN
      Kemiklerinizi Sessizce Çürüten 6 Alışkanlık
    • Editör Görseli
      Şenol AZMAN
      “Aman doktor, yaman doktor. Derdime bir çare!” – 2-
    • Editör Görseli
      Merve KIRAN
      KİLO KONTROLÜNDE KİLİT NOKTA: ARA ÖĞÜNLER
    • Editör Görseli
      Konuk Yazar
      Temiz enerji ve gelecek mücadelesi
    • Editör Görseli
      Uğuralp CİVELEK
      “Bu bir suç duyurusudur”
    • Editör Görseli
      Özkan Doğan
      YEREL RADYO VE REKLAM
    • Editör Görseli
      doğan yıldıztan
      Bir Başka Avrupa!
    • Editör Görseli
      UĞUR DEMİROĞLU
      HALKIN PARTİSİNDE YENİ YÖNETİM BELİRLENDİ…
    • Editör Görseli
      Hasan Vehbi Ersoy
      DEİZM-TEİZM-ATEİZM-PANTEİZM’E BAKIŞ
    • Editör Görseli
      Özge CERRAH
      ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR...
    • Editör Görseli
      İsmail DEMİREL
      SAĞLIKTA OLUMSUZ İŞLER
    • Editör Görseli
      Harun KARA
      ÖĞRETMENİM , HAKKINI NASIL ÖDERİM !
    • Editör Görseli
      Uzman Klinik Psikolog Erkan EZERÇE
      SEVGİ ASLA YETMEZ!
    • Editör Görseli
      Dilek Şen Karakaya
      KAYIP-YAS SÜRECİ
    • Editör Görseli
      Hamdi Güner
      DÜNYASI İÇİN DÜRÜST OLARAK ÇALIŞAN MÜSLÜMAN AHİRETİNİ DE MAMUR EDER
    • Editör Görseli
      Hüseyin Aksakal
      HAVADAN SUDAN…
    • Editör Görseli
      Elif Yapıcı
      ECHO İLE NARCİSSUS’ UN ACI VEREN HİKÂYESİ
    • Editör Görseli
      Durul Mert M.A Ed.
      İNSANLARIN EN BÜYÜK ARZUSU MUTLULUK AMA NASIL MUTLU OLABİLİRİZ?
    • Editör Görseli
      Kudret Yavuz Eren
      Çocuğunuz her şeyi unutuyor mu?

     Çok Okunan Köşe Yazıları


    • BUGÜN
    • BU HAFTA
    • BU AY

    » Henüz BUGÜN Yazı Görünmüyor

    » Henüz BU HAFTA Yazı Görünmüyor

    » Henüz BU AY Yazı Görünmüyor
    Değişim Medya  |  Haber |  Dergi  |  Radyo - 0 372 322 27 30
             

    © degisimmedya.com

     İletişim Bilgileri
     Künye
    İstek, Şikayetleriniz İçin Tıklayın
    Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kullanılamaz.
    •   ASAYİŞ
    •   EĞİTİM
    •   GÜNCEL
    •   KÜLTÜR
    •   KULİS HABER
    •   SİNEMA
    •   TEKNOLOJİ
    •   TÜRKİYE
    •   DÜNYA
    •   FOTO GALERİ
    •   VİDEO GALERİ
    •   YAZARLARIMIZ
    •   GÜNÜN HABERLERİ
    •   Arşiv
    •   Site Ara
    •   Kdz.Ereğli Haberler
    Tel : 0 372 322 27 30

    E-posta: info@degisimmedya.com