AKÇAKOCA

ANKARA ve İSTANBUL'DAN BEYÖREN GÜREŞLERİNE İLGİ VAR

Akçakoca'da bu yıl 54 'ncisi düzenlenen ''Geleneksel 54. Beyören Köyü Karakucak Bayram Güreşleri'ne İstanbul ve Ankara'dan ilgi var

Abone Ol

Akçakoca'da bu yıl 54 'ncisi düzenlenen ''Geleneksel 54. Beyören Köyü Karakucak Bayram Güreşleri'ne İstanbul ve Ankara'dan ilgi var.

Kurban Bayramın üçüncü günü yapılan ''Geleneksel 54. Beyören Köyü Karakucak Bayram Güreşleri'n Güreş Ağası Dergah Akça organizasyonun ana sponsorluğunu yaparken,  SSC TUR Turizm Bölgeler Müdürü Köyün Çocuğu Ömer Özcan her yıl olduğu gibi bu yılda ana sponsoru oldu. Ankara SSC Turun katkılarıyla Bölgeler Müdürü Ankara Sorumlusu Ömer Özcan tarafından Akçakoca Beyören Köyünde her yıl geleneksel olarak düzenlenen güreşlere 70 kişilik bir gurupla güreşleri izlemeye geldiler. Gelen gurupla yaptığımız söyleşide şu izlenimleri aldık."Akçakoca doğa ve denizi ile çok güzel yer,çok şanslısınız,tarihi eski evleri,doğanın içerisinde evleri ,her taraf yeşilliklerle dolu,oysa bizler Ankara'nın boğucu sıcağı ve gürültüsü ile karşı karşyayız,iyiki gelmişiz iyi bir stres attık,değişik yer, değişik yöre değişik insanlar,değişik kültür var.SSC Turun katkılarıyla Ömer Bey bizleri buraya getirdi,köyün her tarafını gezdirdi,yakın köydeki muhteşem mağara çok dikkatimizi çekti.Köylüler bizleri evlerine misafir etti yöresel yemekleri tatmak nasip oldu.Akçakoca'ya inip şehrin her tarafını gezmek istiyoruz,en önemlisi balığına hasretiz hemen gidip balığın tadını çıkaracağız çok sabırsızlanıyoruz.Dönerkende fındık alıp Ankara'ya gideceğiz.Köyün insanları o kadar sıcak kanlıki bunu büyük şehirlerde bulmak çok zor,bizleri çok iyi ağırladılar.Ankara'ya dönünce bütün arkadaşlarımıza tavsiye edeceğiz.Buradan Ömer beye çok teşekkür ediyoruz "dediler.SSC Ankara sorumlusu Beyören köyü sakinlerinde Ömer Özcan ise konuşmasında " Üç yıl önce başladığım tur organizasyona,mesleğim gereği yanlız köyümde değil,Türkiye'nin her yerine yaymak için çalışıyorum.İstanbul ve Ankara'dan gelen 70 kişilik turumda köyümün gelenek ve görenekleri görüyorlar,çok mutlu oluyorlar,değişik yöre ve insanları,değişik kültürü tanıma fırsatı buluyorlar.Ben Turizm ile ilgilendiğim süre içerisinde köyümün adını her zaman yaşatmaya,köyümü dışarıda temsil etmeye,köyüme hizmet etmeğe gönlümü  koymuş biri olarak varım,buradan köyüm adına gelecek gençlere örnek olmasını istiyorum.Köyüm çok güzel ve çok eski bir köy,zaten yaptığımız geleneklerle bunu görmekteyiz.Gelen tur daki vatandaşlarımız bu turdan çok memnun kaldıklarını ifade ettiklerinde bende mutlu oluyorum"dedi

SSC TUR NEDİR

SSCTUR, 2005 yılından itibaren Coşkun Otomotiv Turizm Sanayi ve Ticaret Ltd. Şti. bünyesinde kurulmuş olan bir tur operatörüdür. Maksimum güven , kalite anlayışı, uygun fiyat politikası ve müşteri memnuniyetini misyon edinmiş, tecrübeli ve donanımlı müşteri hizmetleri kadrosu ve uzman seyahat danışmanları ile vizyonunu her geçen gün geliştiren bir şirkettir. SSCTur, ihtiyacınız olan tüm tatil fırsatlarını size en uygun fiyatlarla ve farklı alternatiflerle sunuyor. Seyahat ihtiyaçlarınıza yönelik tüm ürün ve hizmetlerin tamamını tek bir platformda toplar. Otel, uçak, otobüs ve rehberlik seyahat hizmetleri ile tatilinizin keyfini SSCTur ile çıkarın. Müşterilerimizi SSC Tur ailesinin bir üyesi olarak görür, ihtiyaçlarını bu doğrultuda değerlendirir ve ayrıntılara önem veririz. " dedi.