GÜNDEM

AK Parti İl Başkanı Avcı, KGD’deydi: İşte ayrıntılar!..

Abone Ol

AK Parti İl Başkanı Muammer Avcı, KGD ziyaretinde yaptığı konuşmada, “Zonguldak’ta ciddi çalışmalar var, muhalefetin ifade ettiği 4 milletvekili çıkaracağız lafını muhatap almıyoruz, biz işimize bakıyor ve sıkı bir şekilde çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Muazzam bir çalışma içerisindeyiz” dedi.

AK Parti İl Başkanı Muammer Avcı beraberinde, Teşkilat Başkanı Mustafa Çağlayan, AK Parti İlçe Başkanı Mükerrem Ayçiçek, AK Parti İl Tanıtım ve Medya Başkanı Mehmet Akardaş, AK Parti Sosyal Politikalar Başkanı Pamuk Cansız, Karaelmas Gazeteciler Derneği (KGD) ziyaret etti.

Ziyarette Karaelmas Gazeteciler Derneği(KGD)Başkanı Mustafa Emen, yönetim kurulu üyeleri ve Gazeteciler hazır bulundu.

Karaelmas Gazeteciler Derneği(KGD)Başkanı Mustafa Emen, ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, “Ziyaretinizden dolayı çok teşekkür ediyorum. Yaklaşık 2 ay Zonguldak’ta değildim. Giresun’da fındık toplamaya gitmiştim ancak bir rahatsızlık geçirdim. Şuanda iyiyim ve görevimin başındayım. Bu ziyaretinizden dolayı AK Parti İl Teşkilatına ‘Hoşgeldiniz’ diyor ve teşekkür ediyorum, önümüzdeki seçimlerde sizlere başarılar diliyorum.”

AK Parti İl Başkanı Muammer Avcı, “Öncelikle Karaelmas Gazeteciler Derneği Başkanımız ve basın mensuplarına teşekkür ediyorum. Eksik olmasınlar. 15 Ağustos 2022 itibariyle AK Parti İl Başkanlığına tebliğ edildi görevimiz. O günden bugüne kadar teşkilatlarımızla uyumlu şekilde mahalle ve köy temsilcilerimizle buluşmalar yapıyoruz. Rahatsızlığınızdan dolayı size tekrar geçmiş olsun ve sağlıklar diliyorum” dedi.

‘ZONGULDAK’TA CİDDİ ÇALIŞMALAR VAR’

Zonguldak’ta ciddi çalışmaların olduğunu ifade eden Başkan Avcı, “Şunu belirtmek isterim. Kim ne demiş bilmiyorum. Biz halkımız arasında geziyoruz. Zonguldak halkımız şunu biliyor. Cumhuriyetin ilanın hemen arkasında cumhuriyetimizin ilk vilayeti Zonguldak oldu. Bağrında bulunduğu Taşkömürü Demir Çelik Türkiye’nin ticaret üssü olmuş. Türkiye’nin kendi kendine yetebilen şehri olmuş. Türkiye’nin son olarak enerji üssü olarak adım atmış. 5 bin maden şehidi olan Zonguldak. Böylesine ülke ekonomisine katkısı olmuş. 2002 yılında Cumhurbaşkanımızın riyasetinde kurulmuş. Siz tabelaları asın halk bizim partimizi kurar demişti. Zonguldak’ta ciddi çalışmalar var, muhalefetin ifade ettiği 4 milletvekili çıkaracağız lafını muhatap almıyoruz, biz işimize bakıyor ve sıkı bir şekilde çalışmalarımızı sürdürüyoruz”

‘KİLİMLİ-MUSLU ARASINDA 480 METRE TÜNEL AÇIMI GERÇEKLEŞTİ’

AK Parti İl Başkanı Muammer Avcı, Kilimli-Muslu arasında 480 metre tünel açımı yapıldığını söyleyerek, “Kilimli-Muslu arasını tünel olarak geçiyoruz. Bölünmüş yolumuz var. 480 metre tünel açımı gerçekleşti. Saltukova arasında köprünün bulunduğu bir proje için ihalesi yapıldı. Filyos Vadi projesinde olanı biliyorsunuz. Cumhurbaşkanımız Türkiye’nin üçüncü büyük limanını inşa etti. Orada Allah bize doğalgaz verdi. 540 metre küp doğalgaz var. Kozlu Türkali mevkini düşünün 12 km hat enerji üssü kuruluyor. Karadan, gazın çıkarılması için çalışmalar devam ediyor. Aynı zamanda karayolun ana terminaline bağlanması için 210 km’lik çalışma sürüyor” şeklinde konuştu.

‘MUHALEFETİ KAALE ALMIYORUZ!’

Muhalefetin milletvekillerini kaale alamadıklarını dile getiren Başkan Avcı, “İkinci makas mevkiinde Ilıksu mevkiinde devam edecek çalışmamız var. Deli Hakkı’dan Alaplı’ya bağlanacak çalışmamız var. Devrek-Ereğli yolu arasında projenin hayata geçmesi için projeler sürüyor. Diğer yandan yerel anlamdaki çalışmalarımız var. Muazzam bir çalışma içerisindeyiz. Muhalefet milletvekillerini kaale almıyoruz, onların ne söyledikleri bizi hiç ilgilendirmiyor biz işimize bakıyoruz.”

‘ÇOK YAKIN ZAMANDA HASTANE HİZMETE GİRECEK’

Yeni hastanenin çok yakın zamanda hizmete açılacağını ifade eden Başkan Avcı, “Devrek, Çaycuma Devlet Hastanemizi açtık. Hastanede ki kanalizasyon sorununu gündeme getirenler. Bu konuyla alakalı çözümümüzü yaptık. Hastaneyle alakalı kazan dairesinde ufak bir problem vardı. Bir ekip geldi. Onlar çalışmalarını tamamladılar. Çok yakın zamanda poliklinik hizmetlerine başlıyoruz.”

‘YAYLA ORTAOKULU’NU TTK’NIN YAYLA KONAĞI YANINDAKİ ARAZİYE YAPACAĞIZ’

AK Parti İl Başkanı Muammer Avcı, Yayla Ortaokulunun Yayla konağına yapımı için çalışmaların sürdüğünü belirterek, “Yeni hastanenin yakınında bulunan Yayla Ortaokulunun depreme dayanıksızlığından dolayı Yayla Konağının olduğu kısma yapılması için çalışmalarımız var. Buraya taşıyalım 24 derslik okul binası yapalım. Öğrencilerimiz burada eğitim öğretim olarak devam etsinler” şeklinde konuştu.

ZONGULDAK’TA UÇUŞ KÜLTÜRÜ OLUŞTU

Zonguldak’ın uçuş kültürünün oluştuğunu ifade eden Başkan Avcı, “Havalimanı’nın çok kritiğini yaptık. Havalimanı açılıp kapandı. Burada yolcu sayısı azdı. Gerek yurt içi gerekse Avrupa’ya biz bunu ispat ettik. Zonguldak’ta yavaş yavaş uçuş kültürü oluştu. Bununla alakalı konulara yakın duracağız. Saadet hanımında özel takipleri var. Uçak seferlerimizi sağlıklı bir şekilde yapma planlarımız devam ediyor Zonguldak-İstanbul ve Zonguldak- Trabzon uçak seferlerinde başlatmak için elimizden geleni yapıyoruz.”

‘SOSYAL KONUT PROJESİNİN STARTINI CUMHURBAŞKANIMIZ VERECEK’

Cumhurbaşkanı Recep Tayip Erdoğan’ın telekonferans yöntemiyle Çaydeğirmeni’nde yapılacak olan sosyal konut projesinin kura çekimine katılacağını ifade eden Başkan Avcı, “

395 konutluk bir ihale süreci tamamlandı. 109 kişisinin kurası çekildi, geri kalan 295 kişinin kura çekimi yapılacak. Bu da ikinci etap kısmı. Cumhurbaşkanımız Cumhuriyet tarihinin sosyal konut müjdesini verdi. Üçüncü etap çalışması var. Arazi büyük. Hem sağlık anlamında sağlık ocağı nezdinde bir çalışma olacak. Bu işle alakalı Cumhurbaşkanımız Çaydeğirmeni’nde telekonferansla katılarak startı verecek.”